Известие

Collapse
No announcement yet.

Биелен лагер ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
    На колко се стягат биелните и основните лагери ???? нещо не можах да намеря service manual в нета , а ми е спешно ! Благодаря !
    ПП: 2.0 TS
    Датата уж тва казва.....
    Attached Files
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #17
      Благодаря на всички, които помагате.
      Оказа се , че нямам пробка . Картера отдолу е заваряван и не са сметнали, че е нужно да има пробка . Както и да е , източих маслото през малкото картерче , като оспях да си напълня и ръкавите. Горните биелни лагери бяха с птна, долните бяха тъмно сиви, но без петна. Средният основен лагер, също беше кат далматинец. Другите основни, бяха като нови. Както и да е , смених ги всичките. Не ми остана време да туря генерацията, така, че ще се пали утре (и без туй нямам масло и филтър).
      Утре ще се разбере какви съм ги свършил.
      Last edited by dobromirski; d.m.y г., 18:29.

      Comment


      • #18
        Бравос - ако напипаш още някой дето има селе за харизване - насреща съм.....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #19

          Абе то не е точно харизване, че отремонтирах една блъсната 166-ца (бях я пуснал за продажба във форума, но нямаше интерес) и ми платиха ( за труда и частите ) със 147-цата, с която сега ще си троша главата, докато я направя перфектна (цялата е с забележки външно, а се оказа и вътрешно,има проблем и със скоростите) . Както и да е . Ще свалям и капака на клапаните да видя на какво приличат разпределителните валове, но това утре, че днес тук вали.
          Last edited by dobromirski; d.m.y г., 18:31.

          Comment


          • #20
            Мда, гледам че и ти добре се грижиш да ти е запълнено времето постоянно....
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #21
              Такааа, днес след работа налях олиото и запалих двигателят и..... същата работа. Единствено стана малко по тих (но това може да е и от новото масло). Отгоре валовете са като нови. Явно е нещо друго , но за сега се предавам. . Ето снимки на лагерите които смъкнах ( по средата са основните , на които видимо им няма нищо.) Днес след ремонт на рейката имаше подмяна на кормилни накрайни и кормилни щанги, както и втулки на задният мост ( бах ти цените) и регулаж преден и заден мост. От утре ще се позанимая с ламарините че прилича на варел отвън . Искаше ми се да я спретна за събора , но май няма да стане, че съм решил да и сменям цвета - ще я правя цвят хладилник ( бяла перла)
              Attached Files

              Comment


              • #22
                Аххх, бях забравил за темата. Та след като смених биелните и основните лагери и отворих капака на валовете отгоре ( а те изглеждаха , като от магазина) абсолютно нищо не се промени
                Въпросното цъкане си остана все същото. Все едно е искра от високо напрежение , но е много по-сино и не се чува отгоре, а от към генерацията. В крайна сметка може и повдигач да се окаже знам ли . За сега ще седи така, докато не пребоядисам колата, но нещо не ми остава време за нея, така , че май още около месец ще седи кат голям камИк в гаража

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                  Така, както го обясняваш, въобще не ми прилича на биелни лагери.
                  ...

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
                    Аххх, бях забравил за темата. Та след като смених биелните и основните лагери и отворих капака на валовете отгоре ( а те изглеждаха , като от магазина) абсолютно нищо не се промени
                    Въпросното цъкане си остана все същото. Все едно е искра от високо напрежение , но е много по-сино и не се чува отгоре, а от към генерацията. В крайна сметка може и повдигач да се окаже знам ли . За сега ще седи така, докато не пребоядисам колата, но нещо не ми остава време за нея, така , че май още около месец ще седи кат голям камИк в гаража
                    И при мен така цъка. По някога даже и трака, друг път само цъка. Смукателен повдигач на 4-ти цилиндър е при мен. Поне със стетоскопа от там се чува.

                    При мен имам и едно хъркане на мотора докато работи на празен ход. И не мога да разбера от къде идва този звук. Някъде от към страната на ангренажа, но не мога да го разбера къде точно. Повечето ТС-и така хъркат и тва не мога да го разбера. Или водната помпа или нещо друго дето не мога да го хвана без да разглобя...
                    Last edited by oem; d.m.y г., 10:06.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
                      Аххх, бях забравил за темата. Та след като смених биелните и основните лагери и отворих капака на валовете отгоре ( а те изглеждаха , като от магазина) абсолютно нищо не се промени
                      Въпросното цъкане си остана все същото. Все едно е искра от високо напрежение , но е много по-сино и не се чува отгоре, а от към генерацията. В крайна сметка може и повдигач да се окаже знам ли . За сега ще седи така, докато не пребоядисам колата, но нещо не ми остава време за нея, така , че май още около месец ще седи кат голям камИк в гаража
                      Колега възможно е това цъкане да е от самата генерация, да има издухана гарнитура между испускателните тръби някъде. Или пробита мека връзка.
                      sigpic Alfasud/156 1.8ex
                      156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                      Comment


                      • #26
                        Добромирски, спомена че е сменявал металните гарнитури и не е от тях... На мен ми е интересно какво животно ще изкочи от тук?
                        145 QV ex.
                        146 Boxer TOTAL ex.
                        147 T.S. Sele top

                        Lancia Dedra 2000 16

                        Comment


                        • #27
                          Ти като сменя лагерите буталните болтове гледа ли ги да нямат луфт?

                          Щото при мен цъканто като часовник както се появява така и изчезва и не е свързано с някакъв диапазон в обороти. Цъка си и на празен ход. Влияе се само от температурата на мотора. Като загрее много тогава се появява това цъкане или пък като е студен. Понякога и на загрял мотор не се чува, друг път се чува и ако цъка цъка и в целия диапазон на обороти ако млъкне не се чува в никой диапазон.

                          При теб да не се окаже, че някой бутален болт ти хлопа? Щом само в някои обороти го прави...

                          Аз си поръчах повдигачи и ги чакам да дойдат и като ги сменя ще видим дали ще изчезне цъкането. Сменям ги понеже не само цъка, а както бях писал че имам и повдигач дето направо си чука сутрин на студено.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #28
                            Като чета какво си писал , все едно пишеш вместо мен
                            Биелите ги размандахерцах, но нямаха никакви луфтове в буталният болт. Проверено ! И за мен е необяснимо , как един път цъка, друг път не . Не ми оставя време да се занимавам с таратайката , но онзи ден на Dextar алфата извади същият звук, а той каза 100 % от генерацията. Пукали се заварките между самите тръби и фланеца , който се завива към главата. Стетоскопа и той на там ме праща ( при мен е 4-ти цилиндър). Вече ми писна да я свалям и тоз път ще действам грубо - ще обиколя тръбите с СО-то външно към фланеца па да видим

                            Comment


                            • #29
                              Е, хубаво ама при мен зварките са си добре и не изпуска. И при мен е от към четвърти. То при всички е така. Колкото и алфетки да съм слушал всичките от към четвърти цъкат. Ма не мисля, че е от тръбите. Вадил съм ги моите и съм ги гледал. При мен има пукната заврка на първи. Даже се вижда нагар по външната стена на тръбата и фланеца където е изпускало.

                              При мен от същото място със стетоскопа чувам когато ми се разтрака повдигача сутрин. Поръчал съм си нови повдигачи от англия, чакам ги да дойдат и като ги сменя, ще кажа дали е изчезнало и това цъкане.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • #30
                                Смених повдигачите днес. Цъкането изчезна. Мотора заработи по съвсем друг начин. Много приятен звук, плавна работа, спря да пука в гърнетата при връщане на газта, сега като работи на място се чуват само инжекторите как цъкат А те и те едва се чуват.
                                Attached Files
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X